Medycyna Estetyczna - certyfikowani lekarze

Aktualności



Retinol w kremie zmniejsza objawy fotostarzenia

Przeprowadzono badanie wpływu 0,1% stabilizowanego retinolu w kremie na objawy fotostarzenia.

Fotostarzenie to jeden z większych problemów medycyny estetycznej. Jest to przyspieszone starzenie się skóry spowodowane ekspozycją na promienie UV. Duża popularność solariów powoduje, że lekarze medycyny estetycznej muszą się czasami borykać z objawami starzenia nieadekwatnymi do wieku pacjenta.

Badanie przeprowadzone wg zasad EBM wykazało, że po roku stosowania 0,1% retinolu objawy fotostarzenia zmniejszają się.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25738849




Szukając zaufanego lekarza medycyny estetycznej, skorzystaj z wyszukiwarki. znajdź lekarza

wyszukaj
Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging PTL
Aleje Ujazdowskie 22/2
22-478 Warszawa

tel. (22) 628 58 21
kom. 691 054 696
medycyna.estetyczna@wp.pl



created by